Eerder vertelden we jullie al over de Emyris app en vandaag gaan we verder in op de app voor de backoffice. De backoffice app is gemaakt voor de personen die gebruik maken van Emyris door te plannen, de financiën te regelen of door overzicht te behouden. De app is volledig ingericht voor de backoffice. De Emyris backoffice app maakt hun werk eenvoudiger, bespaart tijd en dus ook geld.
Inplannen waar dan ook!
Omdat Emyris gemaakt is voor het inplannen van diensten en het regelen van alles hier omheen, is er gekozen voor een aparte app voor de backoffice. In deze app heeft de backofficemedewerker 24/7 alles bij de hand. Hij kan waar en wanneer die wil het overzicht behouden van alle diensten, medewerkers en financiën rondom het bedrijf. Doordat je de app kan downloaden voor zowel Android als iOS, heb je altijd je de planning bij de hand. Je hoeft niet langer op kantoor te zijn of een laptop bij je te hebben om de planning bij te houden. Je kunt eenvoudig medewerkers extra inplannen waar je ook bent. In het overzicht van je diensten kun je eenvoudig zien welke medewerkers ingepland zijn en of er nog extra mensen ingepland moeten worden. Het makkelijke aan de Emyris backoffice app is dat je dit overal en altijd kan doen. Mochten er momenten zijn, zoals in de avonden, dat je niet achter een laptop zit, kun je het simpel via jouw smartphone aanpassen. Je hebt altijd alle informatie bij de hand.
Naast het inplannen van extra medewerkers, bevat de Emyris backoffice app ook een overzicht van de medewerkers, facturen en inkooporders. Hierin kun je al je gegevens bijhouden en up-to-date houden. Je kan inzien wanneer er diensten gewerkt zijn door medewerkers, welke diensten ze op dit moment draaien en welke nog gedraaid moeten worden. Je hebt daarnaast altijd je financiën op zak. Je hoeft dus geen enkel moment meer te missen, door de Emyris backoffice app.
Comments