top of page

Laat je medewerkers zelf inschrijven!

Planners hebben het al druk genoeg. Ze zijn dagelijks bezig met het inplannen van medewerkers voor diensten, zodat alles op de juiste manier verloopt. Daarnaast moeten ze ervoor zorgen dat alle medewerkers het juiste aantal uren krijgen en dat iedereen op de hoogte is van het rooster. Om het makkelijker te maken heeft Emyris open diensten in het leven geroepen.


Open diensten

Wat is nou een open dienst? Een open dienst is een dienst waarbij medewerkers zich zelf in kunnen schrijven. Een dienst wordt in Emyris geplaatst en de medewerker kan zelf bepalen of zij deze uren willen werken. Hierdoor creëer je een ideaal rooster, omdat de medewerkers zelf bepalen. Daarnaast is het een goede tool wanneer je werkt met inhuurpartijen en zzp’ers. Deze kunnen in het overzicht zichzelf inschrijven en gaten vullen waar medewerkers niet kunnen werken.


Hoe werkt dit?

Het is vrij eenvoudig om te werken met open diensten. Veel bedrijven in de beveiligings-. verkeersregelaars- en theaterbranche werken met opdrachtgevers of evenementen. Als er een dienst beschikbaar komt, wordt deze in Emyris geplaatst. Een medewerker, inhuurpartij of zzp’er kan zich inschrijven voor de diensten die in Emyris gezet worden. Wanneer er voor een dienst vier mensen nodig zijn, kunnen ook maar vier mensen zich inschrijven en deze zal vervolgens worden weergeven als vol. Zodra een medewerker, inhuurpartij of zzp’er zich inschrijft voor een dienst, is deze ook meteen zichtbaar in hun rooster. Dit rooster kunnen ze overal inzien door de Emyris app.


Wil je nog meer weten over de open diensten of andere functies van Emyris? Neem dan contact met ons op via 0314 – 760 710 of stuur een mail naar sales@deviske.nl. We helpen je graag verder met eventuele vragen. Je kan via deze manier ook eenvoudig een vrijblijvende demo aanvragen.

1 weergave

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page